Saturday, March 10, 2007

Andere boeg

Een laatste postje van drie weken geleden! Tsja, eerst was er even een technisch probleem, maar langzamerhand begon de gedachte post te vatten dat ik het ook wel eens over een andere boeg wilde gooien. Bijna drie jaar lang vrijwel elke dag een uurtje eerder opstaan (06.00 u dus) om een postje te schrijven is op den duur best vermoeiend. Maar ik begin ook te merken dat ik stukjes wil gaan schrijven met een iets langer spanningsboog.

Intussen was ik ook begonnen te schrijven voor Waterstof. Zo kwamen we op het idee om met enkele Waterstoffers , waaronder bijvoorbeeld Dylan (van Nemo droomt) en Dick Pels een weblog te starten. Het Waterlog zit nu in de pen, of liever, in de testfase. Als we de laatste technische puntjes hebben gehad, komt-ie online, ik denk met een week of twee.

Hoe gaat het dan verder met dit blog? Dat blijft wel bestaan, maar ook als deel van een gloednieuwe website (tadáááh!): Brechtje.nl. Tsja, dat domein had ik nu al jaren, dus het werd tijd om er eens iets mee te doen. Ik zal wat minder vaak gaan bloggen, maar wel langere stukken. En op de website komen ook stukken die ik elders schrijf. Leuk, en ook spannend, om op deze manier een nieuwe fase in te gaan...