Monday, December 08, 2008

Na een kort verlofje ben ik inmiddels weer terug in TK voor de laatste ruk. Nog drie weken, dan vlieg ik weer terug - net op tijd voor Oudjaar. Tenminste, dat hoop ik. Want tussen Kerst en Oud en Nieuw zijn minder vluchten, en bovendien begint het nu stevig te regenen. De landingsbaan -niet verhard- kan dan minder vliegtuigen hebben. Vluchten worden gecancelled. Het kan dágen duren om uit TK weg te komen - al heel wat bezoekers lopen hier balend en met de ziel onder de arm rond. Vandaag heb ik al twee collega's moeten troosten omdat hun vlucht niet doorging.

Vóór die tijd staat nog een bezoek aan Deh Rawod op het programma, mijn laatste. Daarna rond ik de laatste Bemo's af (BEoordelingsMEmoranda), probeer voor sommige projecten nog elders financiering te vinden, en draag over aan mijn collega's.

Vanaf januari ben ik weer thuis, en ga ik weer als vanouds bloggen - ook op Waterlog.