Saturday, November 15, 2008

Van komen en gaan, en weer komen en gaan.

Zit ze nu nog steeds in Deh Rawod? Nee, inmiddels ben ik al lang en breed weer in TK. We hebben de minister op bezoek gehad en weer uitgezwaaid. En onlangs heeft de dood van Rataplan nogal wat stof doen opwaaien geloof ik. Ik ben ben benieuwd naar de antwoorden op de kamervragen.

Inmiddels heb ik al veel mensen zien komen en gaan. Binnenkort mag ik zelf even een weekje naar huis, even uitrusten van het lange dagen maken - zo van 07.00 uur tot 21.00 uur en dat zes-en-een-halve dag in de week. En koud dat het wordt! Was het hier een paar weken geleden nog 30+, nu mogen we blij zijn als het 10+ is en 's nachts gaat het naar 0.

Als het allemaal loopt zoals het moet lopen, land ik vervolgens weer daags voor Oudejaar. Vóór mijn thuisreis kan ik nog hopelijk nog een keertje naar Deh Rawod. Voor een nieuwe planning en om afscheid te nemen.