Thursday, October 06, 2005

Ja hallo


Bush tijdens zijn speech vandaag: "Als jullie niet ophouden met zeuren draag ik Rita Verdonk voor als negende lid van het Hooggerechtshof".

Nee dat zei hij niet hoor. Maar dan hééft Bush het eens een keer over ons, citeert hij scheef! Het NOS-journaal liet het fragmentje zien. Nee, Mohammed B zei niet "I do not feel your pain, because I believe you are an infidel", hij zei: "Ik zal u eerlijk bekennen, dat ik niet met u meevoel. Ik voel uw pijn niet, dat kan ik ook niet. Ik weet niet wat het is om een kind te verliezen dat met zoveel pijn en tranen op de wereld is gebracht. Het is omdat ik deels geen vrouw ben. Maar ook deels omdat ik niet mee kan voelen. Omdat ik geloof dat u een ongelovige bent. En u kunt me dat aanrekenen en u mag me dat ook aanrekenen."