Tuesday, March 29, 2005

Niet over D66

Ik wou eigelijk drie dagen niet schrijven over D66. Maar dit kan ik even niet laten. Tegenstanders van het Paasakkoord hadden een ledenwerfcampagne gestart om zaterdag op het extra congres tegen te stemmen. Ook GeenStijl deed een oproep - dat tikt wel aan natuurlijk. Zelf speelde ik ook even met de gedachte me aan te melden -maar ik heb zaterdag al iets anders te doen. Hoera, ledenaanwas, maakte de D66 woordvoerder al bekend. Maar helaas, ze hebben het nu door. Voor wie zich nu nog aanmeldt, schrijft D66 op haar website, is het "helaas technisch niet mogelijk om uw aanmelding dermate te verwerken dat wij u zaterdag aanstaande stemrecht kunnen geven".
Sh*t. Hadden we toch bijna de eerste internetcoupe in Nederland gepleegd. Iemand nog D66 lidmaatschapskaarten te leen?
(Via Sargasso)

Update: het kan weer, je aanmelden!