Tuesday, March 11, 2008

Beetje druk

Het is dus zo dat ik op dit moment met drie dingen tegelijk bezig ben. Namelijk gewoon werken. Dan dus voorbereiden op Afghanistan waarvoor ik zo ongeveer met het halve ministerie moet praten. Ik krijg ook, ben ik nu achter, twee scherfvesten en twee helmen mee, één van defensie en één van BZ. Ik weet nog niet wanneer het protocol voorschrijft dat ik de ene op/aan moet doen en wanneer de andere. Gelukkig mag ik extra gewicht meenemen want die dingen zijn loodzwaar.

En dan zijn we nog bezig met het boekje. Het is naar de drukker maar dat betekent niet dat het werk gedaan is. Inmiddels hebben we het domein 'slowsex.nl' geclaimd. Dit weekend hebben we gewerkt aan een manifst dat op 29 maart in een landelijk dagblad zal verschijnen. Het is fijn als een aantal grote namen alvast willen tekenen, dus we hebben het manuscript al naar Femke gestuurd en naar de dames van Beperkt Houdbaar. Dan moet de boekpresentatie in Paradiso worden voorbereid (op 7 april). Femke komt, Maaike Meijer en Arie Boomsma.

Dus. Als ik eventjes niet zo aan bloggen toekom, weten jullie hoe het komt.