Thursday, February 03, 2011

Aanbevelingen voor EK-kandidatuur Brechtje (4): een zeer prettige aanwinst voor het Eerste Kamer team!

Brechtje is een scherpzinnige denker, die haar denkbeelden ook nog eens goed en inspirerend weet te verwoorden. Ze kan zaken agenderen binnen en buiten GroenLinks. Een goede samenwerker, een zeer prettige aanwinst voor het Eerste Kamer team!

Mildi Rouw,
hoofd afdeling duurzaam bouwen en energie, Dienst Milieu en Bouwtoezicht Amsterdam,
Oud-lid Partijbestuur GroenLinks

Aanstaande zaterdag stelt het congres van GroenLinks onder meer de volgorde van de kieslijst voor de Eerste Kamer vast. Daarbij ga ik voor plaats zes. Bovenstaand is één van de aanbevelingen voor mijn kandidatuur als senator, en natuurlijk één waar ik erg blij mee ben.

Ik beschouw het als een eer en een voorrecht om volksvertegenwoordiger te zijn. Alleen dat al is een goede reden om stevig campagne te voeren voor het GroenLinks Congres en daarna. Voor degenen die willen weten welke ervaring ik in ga zetten, waarom ik juist nu in de Senaat wil en wat ik daar wil gaan doen, staat hier een filmpje.

Kortom: Blijf bij de les, Brechtje op zes!