Sunday, October 12, 2008

Een GroenLinkser met een NAVO-medaille


Ja jullie hebben gelijk, het schrijven komt er de laatste tijd weinig meer van. Het is hier druk, en als ik even verlof heb, ben ik bezig met op vakantie gaan of met een kleine verbouwing in mijn huis (dubbel glas en dakisolatie, nooit weg in onzekere tijden). En intussen ben ik, na enkele weken verlof, weer terug op Kamp Holland. Hier zal ik blijven tot Kerst.

Vanmorgen hadden ze een verrassing voor me. Ik zal misschien wel de eerste GroenLinkser zijn met ... een NAVO-medaille. Compleet met certificaat: Brechtje Paardekooper has been awarded the Non Article 5 NATO Medal for service with NATO in relation to the ISAF Operation during the period april 2008 - december 2009. Op de achterkant staat: "In service of Peace and Freedom'. Net zo eentje als op het plaatje.